2012. december 6., csütörtök

Energiatakarékos adventi kalendárium

Most, hogy már Vanda is potenciális adventi kalendáriumfogyasztó lett, úgy döntöttem, nem lesz külön-külön mindenkinek 24 zsákocskája. Ez volt korábban Emmáé:


Bővebben róla itt: http://moniezmegaz.blog.hu/2010/11/29/adventi_kalendarium_3
Még ennek a párját megvarrtam Violának, amikor aktuálissá vált, de nem akartam harmadikat. Meg minden napra 3 db külön valamit. Volt olyan tervem, hogy fémdobozokba teszem az édességeket (nem akarok több vicikvackot, az édesség elfogy és kész), de a végén kiderült, hogy túl kicsik a dobozok, amikre gondoltam. December 1-jén de. jött a megvilágosodás: zoknikba teszem a nyalánkságokat (ahogy Viola mondja), úgyis van egy csomó használaton kívüli, amit a nagyok már kinőttek de Vanda aprócska lába még nem nőtt bele. És ha zokni, akkor csipeszelem. Ez lett az eredmény:


Egy madzagot kifeszítettem a polc konzoljára, arra tettem keresztben a terítőt, és rácsipeszeltem annyi zoknit, amennyit csak tudtam, a többi ment alájuk. Akárhogy is gondolkodtam, nem lett volna sehol szélesebb hely, hiába nézett volna ki jobban egy sorban az egész.
1-2 nagyobb dobozhoz be kellett fognom a saját zoknimat is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése