2012. december 23., vasárnap

Kistáska az Operába

Emma az osztályával az Operába készült. A csinos ruhán nem volt zseb, Emmának meg ugye mindig kell a zsebkendő. Megbeszéltük, hogy majd elviszi valamelyik ovis ballagási tarisznyáját, de a nagy nap délelőttjén egyiket sem találtam meg. Így aztán varrtam egy elegáns tarisznyát, mire hazajött az iskolából. Ő nem annyira értékelte (megszokta már, hogy varrok nekik :(  ), de amikor az egyik anyuka később megjegyezte, hogy látta, milyen szép táskája volt Emmának, megnyugodtam ;)


A szaténanyagot pár nappal korábban vettem az egyik 390-es boltban. Szerelem volt első látásra, a végén 5 métert vettem belőle, hogy-később-meg-ne-bánjam-hogy-keveset-vettem alapon. Terveim szerint királylányruha lesz belőle a kis királylányaimnak.
A pamutcsipke a Varróvilágból van, jó áron adták, úgyhogy vettem belőle pár métert, és milyen jól tettem.


A bélés régebbi beszerzés, de szintén a 390-es boltból.
Végül egy kép használat közben - bár mivel Emma nem volt otthon, Viola volt a modellem, neki meg lejjebb lóg a kelleténél. Azért a táska mérete látszik így is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése