2012. december 19., szerda

Rézdíszek

Egy régebbi Praktika újságban láttam ezt a gyöngyös rézdrótszívet, és nagyon megtetszett, főleg, hogy nincs nagy anyagigénye, költsége (persze ha megfelelő helyen szerzi be az ember a drótot - nem a hobbiboltban), mégis különleges karácsonyfadísz lehet belőle.

Az első kissé lassú, vacakolós próbálkozás után hamarosan párban lettek a szívek.


Aztán jött a drága jó apám kritikája, hogy nem mutat annyira a fán, mint amennyi energiát belefektettem - némiképp igazat adtam neki. Úgyhogy kerestem egy másik formát, ami valahogy "telibb", "sűrűbb", mutatósabb. Ezt is a Praktika inspirálta, de a gyöngyöket én találtam ki rá.


Mivel sablon nélkül készültek, nem egészen egyformák, de talán nem is baj. Az iskolai Luca-napi vásárban - azt hiszem - egyébként sem egy helyre kerültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése