2013. március 7., csütörtök

Activity - ahogy én szeretem

Én nagyon szeretek Activity-vel játszani, de nekem sosem volt. Régen néha játszottunk úgy, hogy egyszerűen kitaláltunk feladványokat és különösebb verseny nélkül próbáltuk kitalálni egymásét. Kedvenceim a versek és a film- vagy regénycímek voltak. Ez a koncepció nem hagyott nyugodni és pár éve kitaláltam egy rakás feladványt, megformáztam a kártyákat, csak mivel nem volt jó nyomtatónk, a kártyák nem készültek el fizikai valójukban. Na de most karácsony előtt! Egyik kedvenc sógoromnak akartam valami jó ajándékot kitalálni, és eszembe jutottak ezek a feladványok. Kipróbáltam és rajzlapra jól tudtam nyomtatni, úgyhogy már semmi nem állíthatott meg. Megalkottam a játékszabályt, összehoztam egy nem túl profi, de "azért még elmegy" táblát, keresgéltem bábokat, dobozt, csináltam egy megfelelő dobókockát (csak 1, 2 és 3 van rajta) és még egy jó kis színes újrahasznosított dobozt is találtam hozzá.


Elneveztem Activity Literaturának (jó-jó, tudom, hogy kicsit zagyva név az angol és a latin keverésével, de most ennyire futotta), mert a feladványok jó része valami irodalmi dolog.
Háromféle feladvány van:
A – szólás vagy közmondás
B – regény, mese, színdarab, opera, film címe
C – vers, dalszöveg

Egyébként szerintetek létezik ilyen Activity?
Az apróságok közelebbről:


Természetesen ha valakit érdekel - most még jogdíj fizetése nélkül :) - elküldöm a játékszabályt és a feladványokat.

Karácsonykor ki is próbáltuk, én nagyon jól szórakoztam, és azt hiszem, a többieknek is tényleg tetszett. Még szerencse, hogy évekkel ezelőtt találtam ki a feladványokat, így annyira újak voltak nekem is, hogy sokszor meglepődtem, jé, ezt is beleírtam? Valamikor csinálom kell magunknak is egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése