2013. április 20., szombat

Még két szatyor

Megvarrtam a mindentelnyelő táskák közül a vízállónak az ikertestvéreit. Az egyik "megrendelésre" készült, a másik ajándékba.


Egyrészt nem találtam a ferdepánthoz korábban használt kék anyagot, másrészt nem is baj, ha nem ugyanolyanok, mint az enyém, szóval az újaknak narancssárga lett a ferdepántjuk. Talán még jobban is néznek ki így.

Párnával kitömve:

A szabásminta itt elérhető: http://moniezmegaz.blogspot.hu/2013/05/a-szatyrok-szabasmintaja.html
És az újításom, a címke:


Merthogy jó lenne saját címke, de drága csináltatni. Korábban varrtam a műveimbe (ha el nem felejtettem) hímzett szalagot, a ruhákba már csak azért is, hogy könnyebb legyen megtalálni a hátulját. De gondolkoztam, hogy hogyan lehetne mégiscsak valami monogramos egyedit. Megfordult a fejemben a textilfilccel megírt változat, de a szalagokon néha nagyon hülyén fog a filc. Meg azt hiszem, így varrva elegánsabb :-) És szerencsére MM-et könnyű varrni a kukacolós talppal. Még csak ez a három címke készült, de fogok venni ripszszalagokat különböző színekben, hogy a darabhoz illő színűt tudjak be/rávarrni.

1 megjegyzés: