2013. május 5., vasárnap

Egy kupac szalag

Ahogy a címben ígérem, itt egy kupac szalag.


Így is lehet őket tenni. Szép színesek.


A múltkori szatyrokra csináltam ugyebár az sk címkéket szabad gépi tűzéssel. A sikerre való tekintettel (nem, a férjem nem dicsérte meg őket, ő annyit mondott a dologra, hogy "de nem teljesen egyformák", viszont másoknak tetszettek) beszereztem a helyi rövidáruüzletben némi pamutszalagot. Pamutszalagnak írom, mert a hivatalos elnevezések eltérőek, az eladó szerint van köztük Danubia - akármit is jelentsen ez - és köpper szalag, talán más is, de csak ezt a kettőt jegyeztem meg. Különböző szélességben és színben vettem, hogy mindig legyen kéznél megfelelő, amikor varrok valamit.

És akkor az első felhasználásuk:


Hogy mikbe varrtam bele, az hamarosan következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése