2013. június 9., vasárnap

3 neszeszer

Varrtam három neszeszert. Kezdek belejönni. A következő már tökéletes lesz...
Ezek Viola óvó nénijeinek és dadus nénijének készültek.


Andi néninek nagyon tetszett Viola színházi kistáskájának anyaga, így ennél egyszerű volt az anyagválasztás. Csak éppen pamutcsipkét szerettem volna rátenni, de nem volt itthon elég széles (ez egy viszonylag nagy neszeszer). Csipkét nem tudok horgolni, de ilyen kis virágokat igen, úgyhogy a szopik alatt ezt készítettem - korábban nyakláncokat horgoltam ezzel a módszerrel. Géppel varrtam rá az anyagra, kézzel nem szeretek varrni.

A bélés is virágos:


Melinda néninél nem volt kérdéses az anyag: ezt a virágos szatént (?) már úgy vettem, hogy neki biztos fogok egyszer varrni belőle valamit, annyira illik hozzá. Egyébként a béléssel együtt elsütöttem már Emma kistáskájánál.


A fényviszonyok nem voltak túl jók a fényképezésnél, elég rosszul sikerült ez a kép. De az anyag tényleg szép.
Belülről:


A dadus néniére végül tényleg pamutcsipkét varrtam dísznek. A végén nekem talán ez tetszett a legjobban. De lehet, hogy csak meguntam a többit...


A bélés:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése