2013. június 17., hétfő

A készülő táskám

Lassan, de biztosan haladok az új táskám varrásával. Remélem, mire teljesen szétmegy a másik, addigra el is készül...
Az új varrógépemmel (amiről tervezek hamarosan egy bejegyzést készíteni), nagyon jó a szabad gépi tűzést csinálni. Ezt ki is használtam a táskánál.
Egyelőre a külső rész darabjai vannak meg:


Ismerős lehet az anyag és a díszítés Viola táskájáról, de valójában ez készült előbb (csak annál volt határidő, ennél meg nem).


Ez lesz az eleje. Sokat gondolkoztam, hogyan tűzzem a béléshez (nem a bélésanyaghoz, hanem egy vékony szivacsréteghez) a kék anyagot, mert egyszerű egyenes vonalakat nem akartam, ha meg már "kukacolok", akkor valami olyan kell, ami illik a színes mintához. Így lett a tűzés is ilyen virágminta. Először megrajzoltam fehér jelölőceruzával, mert azért ezt nem tudtam volna kapásból varrni. Látszik is még a fehérség, ha nem kopik le, mire elkészül a táska, majd kimosom.


A hátulján szokás szerint lesz egy külső zseb, ahova a bérletet vagy más "hirtelen elő kell kapni" dolgokat lehet tenni.


Belülről ugyanez. Itt látszik a vékony szivacsréteg, ami a merevítés szerepét tölti be. Még egyszer régebben az egyik 390-es boltban vettem, azóta is bánom, hogy csak 1 métert. Persze azóta nincs nekik.


A zseb belsejében látszik az anyag, amiből az egésznek a bélése lesz.

Ez pedig az alja-oldala lesz egy hosszú-hosszú virágos indával.

Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése