2013. augusztus 18., vasárnap

Vanda első műve


Persze tudom, hogy elfogult vagyok, de még jó, hiszen az anyja vagyok. ;-) De látott már valaki egy 2 év 4 hónapos kicsi lányt, aki ilyen szépen rajzol? :-)
Az igaz, hogy azt bocsátotta előre, hogy csigát fog rajzolni, és csigaformája nincs, de majdnem elájultam, amikor megrajzolta a fejét, két szemét, száját, két kezét, két lábát. Megkértem, rajzoljon még egyet, és meg tudta ismételni. Ilyet még a jó rajzos Emma is csak kb. 3 évesen rajzolt (Violához már nem is hasonlítom, aki elmúlt 4 éves, amikor előállt az első emberformával, és bár keze-lába nem volt, én azért fellélegeztem, hogy van remény).
Muszáj volt lefényképeznem, mert az új szekrény egyik polcának aljára rajzolta, és bár természetesen nem töröltem le, ott azért elég nehéz újra és újra megcsodálni :-)))

1 megjegyzés: