2013. december 31., kedd

Megint a csomagolásról

Még ha nem is textilből van a csomagolás, akkor se tudok elvonatkoztatni a varrástól. Viola készített mézeskalács-karácsonyfákat ajándékba, azoknak kellett valami jó csomagolás, amiben nem törnek el, és látszódnak kibontás nélkül is, meg azért valahogy ki is néz, mármint maga a csomagolás is.
Gondolkoztam, aztán fogtam egy darab háztartási csomagolópapírt és egy ugyanakkora celofándarabot, és összevarrtam őket.


Ilyen lett a próbadarab. Tetszett, úgyhogy csináltam még néhányat.


Aztán hogy legyen merevítés, becsúsztattam egy (újrahasznosított) kartondarabot és egy darab színespapírt takarásnak.



Végül jöhetett a masni és az ajándékkísérő.


Ezen a varráson felbuzdulva még egy ajándékot csomagoltam varrott papírba:


Amint látszik, ezt kicsit ki is cifráztam a tetején :-)

Persze az ajándékok javát textilcsomagolásba tettem. Az otthoniakat most nem fényképeztem le, de olyanok voltak, mint tavaly: mindenkinek kedvenc szín szerint valamilyen "raktáron lévő" anyagba beletekerve, szükség esetén átkötve újrahasznosítható selyemszalaggal. A Mamáékhoz vitteknek pedig az egyik évben már elsütött kockás anyagból varrtam zsákokat.


Az ajándékkísérők már készen voltak, csak fel kellett kötni őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése