2013. december 3., kedd

Négyszemélyes adventi koszorú


Az első zokniban (ha látta valaki az előző bejegyzésem, akkor tudja, milyen zokniról van szó :-)) pár gyertya és ilyen-olyan dísz volt, Emma rögtön ki is találta, hogy az adventi koszorút fogjuk aznap (vasárnap) elkészíteni. Felosztottam a koszorúalapot 4 részre 4 hímzőfonaldarabkával, és mindenki azt tett (vagyis hát én ragasztottam, de ők adogatták és mondták, hova) a saját részére, amit akart. Összeszedtem egy cipős dobozba mindenféle apróságot, amit a kreatívos dobozaim átkutatásakor felhasználhatónak véltem, elővettük a fa- és szalmadíszeket is (úgyis annyi dísz van már, hogy nem szokott felférni mind a fára), és lehetett tobzódni. Gyertyából is tudtam választékot prezentálni, az is mind a négy különböző lett.

Emma negyedét a visszafogottság és a szimmetria jellemzi.






Violáé már hajlik a tobzódásra...






...de Vandának sikerült a legtöbb dolgot rázsúfoltatnia: 






Ez meg az én részem:



A mandarinrózsát egy régebbi Praktika magazin alapján csináltam, csak ott narancshéjat használtak:


Kissé eklektikus, de talán mondanom se kell, hogy ez az eddigi legkedvesebb adventi koszorúm :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése