2013. december 13., péntek

Papírtányérok


Egy ideje majdnem minden tárgyra úgy nézek, hogy közben motoszkál a fejemben, hogy vajon fel lehetne-e használni a gyerekekkel valami kreatívkodásra. Ez volt a múltkor a dm-ben is, amikor megláttam a csomag papírtányért. Annyira adja magát, hogy olyan, mint egy keretes kerek kép, nem?

A közepére filccel gondoltam rajzolni, és csak a keretet festeni, de Viola végül a festésben élte ki magát, és miután fél órát azon duzzogott, hogy ő nem tud olyan szépet rajzolni, mint Emma, az 5. tányérra, amit kapott (a negyedikre még a morcizás közben festette a nagy zöld mezőt házzal), megalkotta ezt a három fát:


A két alsó szélső Vanda alkotása. Az egyiken volt egy filcrajz is, de elsodorta a festés lendülete. Két új színt kevert ki végül is festés közben :-)

Miután rájöttem, hogy a festés nagyon bejön nekik, vettem még egy adagot az ikejában ebből a festékből, mert nagyon jó vele festeni (a vízfestéket én se szerettem gyerekkoromban), és szerintem olcsóbb, mint a tempera - akrilfestékem lenne még itthon, de az meg nem való nekik.

forrás: http://www.ikea.com/hu/hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése