2013. december 6., péntek

Portékák az ovis adventi vásárra

Immáron ötödik alkalommal vehettem részt az ovink hagyományos adventi vásárában :-) Vittem valami jól beváltat - a blogot régebb óta követők talán kitalálják. Na? Hát persze, hogy gyöngygyűrűket.

3 éve ilyeneket fűztem:


2 éve Violáék ill. Emmáék vásárára ezek készültek:



 Tavaly már ezen a blogon mutattam meg őket:


És bár nem túl szofisztikált a fazonjuk, az ovis kislányoknak bejönnek, és mindig el szokott fogyni az összes, így idén fűztem megint tízet, hogy gyarapítsuk a csoportpénzt (jól tudok számolni, csak egyet már előzetesen eladtam, és az nincs a képen) :


Nekem a végén ez a kettő lett a kedvencem:






Rögtönöztem egy állványt is, hogy kulturáltabban lehessen árulni őket :-) Persze ez egy játék része, de pont a kezembe akadt és megfelelőnek találtatott.


A változatosság kedvéért pedig - mivel nálunk tavaly nagy sikere volt a nagymamáknál az sk., gyerekrajzzal díszített naptárnak, elkészítettem a 2014-es változatot (nekünk úgyis kell a naptár), és nyomtattam, varrtam belőle 12-t azon az alapon, hogy ami megmarad, az majd jó lesz nekünk. Úgy látszik, nem volt rossz ötlet, mert csak egyet hoztam haza.


Készítettünk egy mintadarabot is 1-2 rajzzal meg címlapszínezéssel.


Így néz ki használat közben, ugyanis a lyuk segítségével falra akasztható. Azért, hogy a lyuk elbírja a naptár súlyát, az első oldal nem nyomtatópapír, hanem rajzlap.


Az alakjához és a naptárrészhez (viszonylag nagy négyzetek, ahova be lehet írni ezt-azt, és benne vannak a névnapok) a Praktika naptára szolgált mintául, évek óta használom és szeretem a formáját, jellegét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése