2013. december 19., csütörtök

Újabb hálózsák

Amikor Vanda hagyományosból átalakított, Emmának használtan vett (vagyis minimum 4 gyerek által használt) hálózsákjának anyaga atomjaira kezdett bomlani, elkezdtem varrni egy újat. Csak nem haladtam vele. Aztán mikor egyik este a cipzárt végképp nem tudtuk felhúzni a régin, és kénytelen voltam bevarrni a nyílást, hogy azért tudjon benne aludni, akkor nem feküdtem le addig, amíg el nem készült az új, mert tudtam, hogy másnap napközben megint nem tudom folytatni, márpedig estére kell majd valami. Az eredmény:


Más a szabása, mint a nagyobb méretűnek, amit nemrég megmutattam itt a blogon, egyszerűen azért, mert másik hálózsák alapján szabtam. Szerintem egyébként teljesen mindegy, jól alszanak a szűkített felsőrészűben és ebben is.

Vanda választotta hozzá az anyagokat. Amin csodálkoztam, hogy a béléshez ezt a kockásat szerette volna, és nem a rózsaszínt, amit még felajánlottam neki. Úgyhogy a szín- és mintaösszeállítás az ő sara... De azt hiszem, egy hálózsáknál ez kevésbé fontos szempont.


Amit nagyon utáltam varrás közben, az a steppelés volt, legközelebb inkább szabad gépi tűzést csinálok, mert ez az egyenesvonal-varrás dögunalom. Bélésnek nem vatelint tettem bele, mert nem volt itthon elég, hanem egy (hajdan nagyon olcsón vett) viszonylag vékony, ikeás világoskék polárplédet duplán. Az elején kicsit merev volt tőle, de a használattól most már egész bepuhult. Ja, és ezek flanelanyagok, amik ugyan bolyhosodnak, de nagyon jó puhák, Vanda is azt mondogatta, amikor először felvette, hogy milyen jó puha az új hálózsákja - aminek nagyon örült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése