2014. május 11., vasárnap

Királylány Kamillának

A helókittis táska párja. Merthogy Viola újabb szülinapra ment :-)
A fényképeken a színek valahogy túl sötétek, valójában pl. nem ennyire erős sárga a virágos anyag, a lila is halványabb...

Valamikor bevásároltam pöttyös anyagokból, úgyhogy megint pöttyös lett az egyik fele. De Hello Kitty elég volt egyszer, most inkább királylányt varrtam.


A korona ékkövei gyöngyök. A száját, szemét kézzel varrtam. A frufru felső ívét megrajzoltam illanófilccel, de a fényképezés idejére még nem illant el, azért olyan fura színű a varrás alatt.


Megint gombosra csináltam, a gombot ezúttal is sk. vontam be.


A címke pedig ezúttal se jutott időben eszembe, ezért újfent az utolsó összevarrásnál, a pánt mellé került, nem az oldalvarrásba.


Kifordítva virágos.


A betűt az egyik kedvenc öltésemmel, ezzel a pelenkaöltés-hatásúval varrtam körbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése