2013. május 13., hétfő

Párnák


Rájöttem, hogy párnákat nagyon szeretek varrni. Ennek ellenére nálunk a lakásban nincs egyetlen olyan párna se, amit én varrtam volna, legfeljebb csak valamilyen-anyagból-két téglalapot-összevarrok-párnák. A "komolyabbakat" mind ajándékba varrtam. Pedig a gyerekek mindegyiket meg akarják tartani, amit varrok. Ideje lenne nekik is készíteni valami szépet. Addig is összeszedem ide a már elkészülteket, a legtöbbjük még a régi blogon van.




Cicásból kettő is készült, csak különböző színösszeállításban, így mégiscsak egyediek.




Aztán volt több olyan párna is, amihez a lányaim rajzolták az alapot, amit aztán én kiszíneztem, kidíszítettem.








2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a párnáid, most csak őket nézegettem meg.
    A rajzosok kifejezetten tetszenek :) és szerintem a nagy madaras is jól néz ki!

    VálaszTörlés